Public Relations oznacza takie komunikowanie się z otoczeniem, które kształtuje pozytywny obraz Twojej firmy. Najprościej rzecz ujmując, praktyczny Public Relations zajmuje się zarządzaniem reputacją.
W nowoczesnym biznesie dobra reputacja jest potężnym narzędziem wspierającym Twoją firmę. Natomiast zła reputacja może kosztować Cie nie tylko dobre imię, ale także klientów i zyski. Wiele z największych autorytetów zajmujących się marketingiem i public relations twierdzi wręcz, że dobra reputacja jest więcej warta dla firmy niż najlepsza nawet reklama.
W naszym serwisie chcemy w przystępny i jasny sposób zaproponować Ci kilka narzędzi i sposobów, które pozwolą Ci zbudować pozytywny wizerunek firmy. Do stosowania wielu technik z zakresu skuteczny Public Relations nie jest Ci potrzebny specjalista. Serią artykułów pragniemy rozpropagować pewną filozofię myślenia, w której firma jest czymś więcej niż tylko relacją kupno-sprzedaż.
Zapraszamy do lektury!
- Czym jest branding i dlaczego warto zwrócić na niego uwagę?
- Czym jest budowanie świadomości marki?
- Ile kosztuje darmowa reklama 1 – tekst dla prasy
- Ile kosztuje darmowa reklama 2- kontakt z ludźmi mediów
- Ile kosztuje darmowa reklama 3 – Radio i Telewizja
- Jak Cię widzą? Czyli ile wart jest wizerunek Twojej firmy.
- Kilka zasad skutecznego copywritingu.
- 10 sposobów na zabójczy nagłówek
- Metafiltry – sekret skutecznego tekstu sprzedażowego. cz.1
- Metafiltry – sekret skutecznego tekstu sprzedażowego. cz. 2
- Metafiltry – sekret skutecznego tekstu sprzedażowego. cz. 3
- Jak być zauważonym w święta
- List sprzedażowy, który na pewno dotrze do klienta.
- Jak stworzyć skuteczny nagłówek w kilka minut?
- Chcę zadać Ci jedno pytanie.
- Organizujemy event promocyjny
- Antykwariat Internetowy
- Nasza definicja transportu międzynarodowego