Być czy nie być w Google – oto jest pytanie
Odpowiedź na pytanie zadane w tytule jest oczywista. Przygotowaliśmy specjalny raport, wyjaśniający „co”, „jak” i „dlaczego”, warto promować w wyszukiwarce Google. Odpowiada on m. in. na następujące pytania:
- Dlaczego widoczność firmy w Google jest obowiązkowa?
- Jakie są dostępne najpopularniejsze narzędzia promocyjne?
- Dla kogo pozycjonowanie, a dla kogo linki sponsorowane?
- Jakie są zalety poszczególnych form promocji?
Raport odkrywa również korzyści z prowadzenia kapmanii równoległej. Zawarto w nim również przykłady case-studies. Zachęcamy do lektury.
http://www.supermarketing.pl/promocja-w-google-w-praktyce-2/
Pozycjonowanie dla zielonych – słownik pojęć
Dla niektórych oczywiste, dla niektórych jeszcze nie znane – słowa i pojęcia związane z pozycjonowaniem i wyszukiwarkami. Jeżeli nie wiesz czym jest SEO i SEM, to artykuł jest przeznaczony dla Ciebie.
- Co to jest pozycjonowanie?
- Czym jest wyszukiwarka?
- Ranking najpopularniejszych wyszukiwarek
- Czym są słowa kluczowe?
- Czym są wyniki wyszukiwania?
- Co oznaczają terminy PPC, SEO, SEM?
- Co to jest domena?
Odpowiedzi znajdziesz w artykule: Pozycjonowanie dla zielonych.