Obecnie Internet stał się częścią naszej codzienności. Miliony osób codziennie korzysta z sieci w poszukiwaniu informacji, a także produktów i usług. Nie może wiec dziwić fakt, że walka o klienta przeniosła się w przestrzeń wirtualną. Możliwości, jakie niesie ze sobą Internet zmusiły specjalistów od marketingu do szukania innych rozwiązań, wykorzystujących to nowe potężne medium.
W dziale e-marketing dowiesz się, jak wykorzystać Internet do zdobywania klientów w wirtualnym świecie, który generuje jednak, jak najbardziej realne zyski. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu jakie posiadamy w prowadzeniu kampanii e-marketingowych odsłonimy przed Tobą kulisy właściwej promocji w sieci.
Przy tworzeniu naszego serwisu kierujemy się przekonaniem, że praktyczny e-marketing to skuteczny e-marketing. Wiedzę, którą się dzielimy zdobywamy pracując na co dzień w firmie Eactive, zajmującej się promocją stron internetowych w wyszukiwarce. Dzięki temu masz pewność, że informacje, które tu znajdziesz były sprawdzone w warunkach bojowych.
Zapraszamy do lektury!
- Rodzaje reklamy
- Reklama w Polsce – sprawdź, jakie miała początki
- Reklama a świat – poznaj historię najstarszego narzędzia marketingu
- Czym jest reklama?
- Pozycjonowanie stron – fakty i mity
- Pozycjonowanie- sekret dochodowych serwisów www
- Pozycjonowanie w czarnym kapeluszu
- Masz stronę? Zacznij ją promować!
- Pozycjonowanie, a linki sponsorowane.
- SEO copywriting, czyli internetowa strona treści.
- Czy pozycjonowanie jest najlepszą strategią na czas kryzysu?
- Buzz marketing, czyli jak wiele osób może cię usłyszeć kiedy szepczesz?
- Tradycyjna reklama VS reklama internetowa.
- Zalety i wady kampanii typu PPC.
- Bardzo krótko o długim ogonie.
- Pozycjonowanie +linki sponsorowane = promocja w wyszukiwarkach.
- Lojalni klienci.
- Jak wybrać najlepsze słowa kluczowe?
- Przezroczysty baner reklamowy.
- Jak zarażać reklamą, czyli tajemnice marketingu wirusowego.
- Podstawy pozycjonowania w 9 pytaniach
- Tworzymy newsletter.
- Zaprogramuj klientów na lojalność.
- E-mail marketing, czyli skrzynka na reklamę.
Domena za milion - Trafią tylko Ci, którzy celują, czyli znaczenie grupy docelowej w Internecie.
- Jak zdobyć zaufanie klientów, czyli na początku bylo słowo.
- Jak bardzo Twoja strona internetowa koncentruje się na potrzebach klientów?
- Mniej błędów, wyższa pozycja!
- Reklama na stronie – od czego zacząć?
- Najtrudniejsze jest lądowanie, czyli znaczenie strony docelowej.
- Promocja w Google w praktyce
- Pozycjonowanie dla zielonych – słownik pojęć
- Widzialnosć linków w Google